luni, 27 august 2007

Am venit bou si am plecat.....vaca

Cum s-a tot vorbit despre Danone, dioxina, botulina si alte lucruri improprii consumului.....am hotarat sa ma uit si eu pe eticheta....dar dupa cumparare. De, era ziua mea de blonda probabil, altfel nu-mi explic. Ma duc la magazin ca omul, cumpar una-alta, mai arunc in graba un ochi, si ma indrept hotarata spre casa, fericita ca am terminat repede (de obicei sunt niste cozi infernale, pt ca desi au 4 case magazinele La Fourmi, in mod obisnuit e una singura deschisa, la zile mari doua). Platesc, (ca doar n-oi fura o cutie de lapte si niste biscuiti) si plec, tot grabita, spre casa. Si cum masa mea urma sa fie lapte cu biscuiti, dupa ceva vreme am dat sa-mi pregatesc "cina". Primul la rand, laptele. Deschid, dar ce sa vezi?!(mai bine spus, ce sa simti, ca-ti muta nasul din loc) Laptele mirosea ingrozitor, duhnea pana la 1.70m mai ca-mi lacrimau ochii daca nu inchideam cutia cu viteza supersonica. Verific ambalajul, ... teoretic e in termen...hmm..."fir-ar sa fie!!" Bine-nteles, dracii incepeau sa apara. Zic, "bine, ma duc mai incolo sa la arat, merge si-un biscuite acum". Si, cum era de asteptat, oarecum infometata dupa o zi aglomerata la birou, desfac biscuitii. Iau unul, si cat pe ce sa-mi ramana dintele in el. Drace! Zic, "hai, ca asta ar fi chiar culmea". Si, plina de spume deja, pe ambalaj, ce sa vad?! "Best before: June 2005". N-as vrea sa exprim starea mea....mai bine nu :) Ma imbrac frumos, (e doar un fel de a spune, ca am pus pe mine ce mi-a cazut in mana), iau imputiciunile, si plec hotarata spre supermarket. Ma duc acolo, unde lumea e satula de mine, aratandu-mi mecla pe acolo cel putin de doua ori pe zi, si zic (politicos desigur) " As vrea sa vorbesc cu un supraveghetor, sau sef de magazin, va rog" "S-a intamplat ceva?"(vine raspunsul uimit si neincrezator, al unui paznic la a treia tinerete) "Da, de fapt chiar s-a intamplat. Deci?! E cineva cu care pot vorbi?". Omul, din popor de fel, urla (un nume, nu-mi aduc aminte), si ca prin magie, dupa cateva minute, apare o duduie tinerica, ce cred ca tocmai isi savura limonada. "Dea! Ce s-a intamplat?" Ii spun eu ce si cum, calm, politicos, la care: " Ia sa vad!" Dupa ce se convinge, imi zice ca-mi schimba produsele si eu dau diferenta, daca e cazul. Cum altceva nu aveam de mancare pe acasa, si chef de gatit nu mai spun, am luat altceva si am plecat, oricum cu gandul sa sesizez OPC-ul. Am sunat, am fost intrebata daca mai am bonul si produsul, am spus ca nu, si au zis ca n-au ce sa-mi faca. "Pai nu mie, dobitocilor!!! Un control, ceva?!La magazin bine-nteles". " Daca nu aveti bonul si dovada, nu putem inregistra sesizarea" 'Ti-ai dreaq sa fiti cu protectia voastra cu tot! (nu am zis-o, dar recunosc ca am gandit-o).... Astfel, m-am invatat minte, zic eu...(sau, de fapt, sper eu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu