joi, 6 mai 2010

De acum incolo

Am schimbat numele blogului, si m-am schimbat eu, sa vad daca asa va fi mai bine.Mai nou, m-am hotarat sa-mi pese. De ce? sau De cine? raspunsul este DE TOT. M-am hotarat sa-mi pese de vecinii care ma reclama, de sefii care se trezesc cu fata la perna, de oamenii care trec nepasatori pe langa mine....si, de ce nu, de tara in care traiesc.
Asadar, nu mai vreau sa tac. Dar nici nu vreau sa transform acest blog intr-o refulare a neimplinirilor unui cetatean de rand. Nu! Voi scrie altceva decat scriu "Libertatea", "Pro Sport", altceva decat auzim zilnic la tv sau la munca, pentru ca m-am saturat. Nu mai vreau sa aud de scandaluri, de asa-zise vedete, de crimele comise la betie de orice anonim, de cat castiga X sau Y, pentru ca nu-mi foloseste la nimic.
Haideti sa discutam atunci despre lucruri de interes general, despre ceva ce, daca nu ne ajuta, macar ne face o zi mai frumoasa, ne aduce lamuriri asupra unei chestiuni neelucidate sau ne face sa "pierdem" timpul intr-un mod mai placut, socializand.
Desi suntem obisnuiti sa platim pentru tot, puteti obtine cate ceva gratis de aici http://www.totulgratis.com/ iar daca vreti sa cititi ceva interesant, am descoperit destul de recent un blog "cu greutate" http://www.bobbyvoicu.ro/, vi-l recomand cu caldura. Deocamdata atat, omul mai trebuie sa si munceasca la serviciu.
Va doresc o zi excelenta! Voie buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu