vineri, 7 mai 2010

Cetateanul adormit

.....dimineata, in drum spre serviciu, mergeam ca de obicei cu o colega, (atat de serviciu, cat si de cartier) asezate frumos in metrou. La una dintre statii, o duduie de langa mine se ridica sa coboare, si eu, total neasteptat, ma pomenesc cu un crestin cazand cu capul la mine in brate (ca sa nu zic "poala", scuzati expresia). M-am ridicat instinctiv, pt ca oamenii deja se dadusera la o parte, vizibil speriati, si cereau sa i se dea crestinului apa :)) :)) Dupa cateva secunde bune de...nemiscare...crestinul deschide niste ochi mari si nedumeriti, cu o privire tulbure atintita spre mine (intamplator eram eu in raza lui vizuala). Se ridica repede, atipic pt un om care tocmai ar fi lesinat, si da sa coboare la prima, ignorand niste dudui panicate care ii ofereau apa sa bea si un domn care se retragea grabit din tentativa de a-i lua pulsul. Priviri mirate, speriate.....si cand colo, cetateanul adormise!! Si cum bipezii nu dorm in picioare sau in sezut.....de cuviinta era sa ajunga cumva la orizontala.

PS: bine ca nu i-a curs baluta pe mine :)) :))

2 comentarii:

  1. fff tare! seamana cu intamplarea aia cand am primit o palma in cap de la un idiot care nu a nimerit bara...in schimb am nimerit capul meu de am vazut stele verzi!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. mai seamana oarecum si cu intamplarea cu omuletul cel betziv care s-a suit in transportul in comun cu o plasa in care era amplasata o gasca..si cum era el ametzit asa frumos da sa se tina de bara cu mana in care avea respectiva plasa..acuma, saraca gasca ar fi vrut si ea un pic de pamant pe care sa tina labutele, ca si asa era sugrumata de plasa in cauza, asa ca a nimerit in capul mamei mele...imagineaza-ti cum s-a simtit mama cu gasca dansand step in capul ei, ca sa isi gaseasca biata pasare o pozitie cat de cat stabila (am uitat sa precizez ca respectivul se balansa ca o frunza in vant) :)))))

    RăspundețiȘtergere